loading...
بلیط هواپیما ,خرید بلیط هواپیما ,بلیط لحظه اخری
پشتیبانی

توجه:لطفا برای اطلاع از قیمت های روز با این شماره ها تماس بگیرید

09154057376

09375077386

همکاران گرامی که مایل به تبلیغ تور و شرکت خود در سایت ما می باشند می توانند تماس بپیرند

Yas بازدید : 53 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

فرمانده جدید پلیس فرودگاه کیش معرفی شد 09154057376

مراسم تکریم بازنشستگی و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی کیش برگزار گردید.

هم ­زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش در سالن همایش­ های بین­ المللی کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین ­المللی کیش ، پس از قرائت قرآن و سرود ملی، در ابتدای این مراسم مدیر کل فرودگاه بین ­المللی کیش به ایراد سخن پرداختند. مهندس عزت اله محمدی ضمن خوش گویی به میهمانان و مسوولان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر  گردید، از زحمات جناب سرهنگ بهجت در زمان فرماندهی پلیس فرودگاه کیش قدردانی نمودند. محمدی با اشاره به افزایش تعداد مسافر ، گردشگر و پرواز در یکسال گذشته در فرودگاه کیش ، اعلام داشتند که این افزایش با رضایت مندی مسافران و گردشگران همراه بوده است که این مهم در سایه نظم و امنیت و تعامل بین واحدهای فرودگاهی محقق گردیده است. مدیر فرودگاه در ادامه سخنان خویش ضمن آرزوی سلامتی در دوران بازنشستگی جناب سرهنگ بهجت، از ایشان به عنوان نمونه ای از انسان خوش اخلاق و خوش برخورد یاد نموده و  برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه مراسم ، سرهنگ بهجت فرمانده سابق پلیس فرودگاه کیش از همه کسانی که در جزیره کیش با ایشان در ارتباط بودند قدردانی نموده و طلب حلالیت نمودند. سرهنگ بهجت یادآور شدند که سی سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران، برای وی باعث افتخار بوده که با موفقیت به پایان رسیده است.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش ، جناب سرهنگ پوریایی در ادامه مراسم با اشاره به این موضوع که پرسنل ناجا سرباز حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می باشند ، افزود خدمت به مردم نعمتی الهی است که شامل حال پرسنل ناجا گردیده است. وی عنوان نمودند که خدمت جناب سرهنگ بهجت در فرودگاه کیش همزمان بود با تهدیدات امنیتی گروه های تروریستی در کشورهای همسایه، که به لطف خدا و زحمات نیروهای امنیتی به پایان رسید و ایشان به مقام بازنشستگی نایل آمدند.

دکتر رضوانی معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش سخران بعدی بودند و  عنوان داشتند که مراسم تودیع آقای بهجت بسیار تلخ است چرا که ایشان دارای اخلاق بسیار نیکو بوده و تعامل ارزنده ای با سایر واحدهای مستقر در جزیره کیش داشتند. وی افزودند جناب سرهنگ بهجت پیگیری های زیادی جهت تاسیس ساختمان پلیس فرودگاه کیش داشتند که برنامه ریزی های آن انجام گرفته و در آینده نزدیک کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

در ادامه مراسم حکم تقدیر و بازنشستگی جناب سرهنگ بهجت و حکم انتصاب جناب سرهنگ غفاری به سمت فرمانده جدید پلیس فرودگاه کیش، قرائت و تحویل ایشان گردید.

سرهنگ غفاری فرمانده جدید پلیس فرودگاه بین المللی کیش نیز در سخنان خود اعلام آمادگی کامل جهت اجرای دستورالعمل های پلیس فرودگاه را عنوان و خواستار تعامل و همکاری هر چه بهتر و بیشتر واحدهای فرودگاهی جهت تکریم گردشگران و مسافران گردیدند.

سخنرانی پایانی این مراسم را سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه های کشور برعهده داشتند. ایشان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، اعلام نمودند که پلیس در ۵۶ فرودگاه کشور مستقر است و از مهمترین وظایف آن تامین امنیت فرودگاه، حفاظت از محیط پیرامون فرودگاه، نظارت و کنترل به مبادی ورودی و خروجی مسافران، کنترل بار مسافران خروجی، بازرسی مسافران و جلوگیری از قاچاق مواد نخدر از مرزهای هوایی کشور است. وی با شاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴۰ میلیون مسافر در فرودگاه های کشور تردد داشتند، افزود باید جمعیت مستقبلین و بدرقه کنندگان را هم به این تعداد افزود که تامین امنیت ایشان بر عهده پلیس فرودگاه می باشد. وی با اشاره با ناامنی های کشورهای اطراف، گفت باید قدر امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را دانست. سردار مهری در انتهای سخنان خویش از زحمات ارزنده جناب سرهنگ بهجت قدردانی و برای سرهنگ غفاری آرزوی موفقیت نمودند.

در انتهای این مراسم با اهدا لوح تقدیر از طرف نهادها و ارگان های مستقر در جزیره کیش از جناب سرهنگ بهجت قدردانی و برای ایشان در دوران بازنشستگی آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.

منبع:

http://kishairport.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خرید بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما تهران , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما مشهد ,بلیط چارتر , بلیط هواپیما ,بلیط هواپیما تهران , بلیط ارزان هواپیما , خرید بلیط چارتری ,بلیط هواپیما مشهد , خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما , خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد , خرید بلیط هواپیما لحضه اخری, ارزانترین ساعت پرواز هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان , خرید بلیط هواپیما ایران ایر , خرید بلیط لحظه آخری هواپیما , بلیط چارتری تهران مشهد , خرید بلیط هواپیما خارجی , بلیط هواپیما تهران کیش , لحظه آخری کش , بلیط ارزان مشهد , بلیط هواپیما کیش،ovdn hdkjvkjd fgdx i,h\dlh,ovdn hkghdk fgdx i,h\dlh,ovdn hdkjvkjd fgdx ihd ]hvjvd,ovdn hkghdk fgdx ]hvjvd,ovdn fgdx gpzi hovd، fgdx gpzi hovd jichk lain، fgdx i,h\dlh jivhk#بلیط_هواپیما #خرید_بلیط_هواپیما #بلیط_چارتر #رزرو_بلیط_هواپیما #خرید_بلیط_لحظه_آخری_هواپیما #خرید_اینترنتی_بلیط_چارتری #خرید_بلیت | قیمت_بلیط_هواپیما #رزرو_بلیط_چارتری #خرید_بلیت_هواپیما #خرید_اینترنتی_بلیط_هواپیما#بلیط_لحظه_آخری#پرواز_چارتری#
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    شرکت مسافرتی

    شرکت تفریحی،سیاحتی،زیارتی ما با فعالیت در زمینه فروش بلیط هواپیما،قطارو اتوبوس و همچنین مشاوره رایگان در زمینه گردشگری بر آن بوده تا سفری رویای را برای شما عزیزان فراهم سازد

    یا تماس با

    09154057376

    09375077686

    از اخبار،قیمت های بلیط لحظه اخری ارزان قیمت،ساعت پروازها واطلاعات فرودگاها با خبر باشید

    آدرس کانال تلگرام کلیک کنید

    https://t.me/t24o_com

    ادرس پیج اینستا کلیک کنید

    https://www.instagram.com/t24o.ir

    با ما در تماس باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1979
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 788
  • بازدید ماه : 2,805
  • بازدید سال : 17,917
  • بازدید کلی : 322,304
  • لیست تمام فرودگاه های داخلی

    برای شماهده لیست تمام فرودگاه های داخلی ایران و مشاهده مطالب مربوط به هر فرودگاه کلیک کنید

    لیست تمام فرودگاه های داخلی

    یا با ما در تماس باشید 

    09154057376