loading...
بلیط هواپیما ,خرید بلیط هواپیما ,بلیط لحظه اخری
پشتیبانی

توجه:لطفا برای اطلاع از قیمت های روز با این شماره ها تماس بگیرید

09154057376

09375077386

همکاران گرامی که مایل به تبلیغ تور و شرکت خود در سایت ما می باشند می توانند تماس بپیرند

Yas بازدید : 57 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

خدمات فریت بار فرودگاه امام 09154057376

به عزیزانی که قصد سفر دارند توصیه میشود پس از تهیه بلیط از شرکتهای خدمات مسافرتی اطلاعاتی در خصوص مقدار مازاد بار که در شرکتهای هواپیمایی مختلف متفاوت است ، از این شرکتها دریافت نمایند،اگر این مقدار از حد مجاز بگذرد مبلغی به عنوان اضافه بار  پرداخت میگردد در صورتی که این مبلغ بسیار زیاد می باشد . به همین منظور تسهیلاتی فراهم شده است تا بارهای زیاد همراه مسافر از طریق فریت ارسال گردد که مبلغ آن به مراتب پائین تر از قیمت اضافه بار پرداختی است. لازم به ذکر است، این تسهیلات فقط به مسافرانی داده می شود که دارای بلیط و پاسپورت بوده و شخصاً به دایره فریت فرودگاه مراجعه نمایند .

انجام مراحل فریت بار به شرح ذیل می باشد :

1-  مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) چند روز قبل از تاریخ حرکت خود و گرفتن اجازه ورود بار به محوطه از مسئول فریت .

2-    بردن بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام تشریفات گمرکی.

3-    گرفتن پته سبز گمرکی و مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بار هوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار.

4-    مراجعه به دایره فریت جهت چسباندن تگ بار برروی کالا و اتمام کار.

مسافرین محترم می بایست به چند نکته مهم ذیل توجه داشته باشند :

1-  مسافری که شرکت هواپیمایی خاصی را برای مسافرت خود انتخاب می کند لزوماً نباید با همان شرکت هواپیمایی بار خود را فریت نماید و حق انتخاب با خود مسافر می باشد.

2-  از دادن پته سبز گمرکی به افراد غیر مسئول برای زدن بارنامه جداٌ خودداردی نمائید و حتماً شرکتهایی را که دارای مجوز می باشند و مکان آنها در فرودگاه مشخص شده است را برای این کار انتخاب کنید که در انتهای مطالب لیست این شرکتها آورده می شود .

3-  گمرک جمهوری اسلامی ایران هزینه ای برای انجام تشریفات گمرکی دریافت نمی کند و فقط برای صدور پته کالای فریتی مبلغ هزارتومان دریافت می نماید . هزینه اصلی فریت بابت بارنامه می باشد که می بایست با شرکت حملی که این کار را انجام می دهد تسویه نمود.

4-  شرکتهای هواپیمایی برای کسب سود بیشتر بارنامه های خود را به آژانس های حمل و نقل بارهوایی می دهند تا برای آنها بازاریابی کنند . تفاوت قیمت در مسیری مشخص به دلیل رقابت آژانسها با یکدیگر می باشد به همین دلیل شخص مسافر قبل از بارنامه زدن می بایست قیمت را از آژانس های مختلف در مسیرهای مختلف استعلام و سپس نسبت به بارنامه زدن اقدام نماید .

5-    از آوردن کالاهایی که ارسال آنها ممنوع می باشد خودداری نمائید تا در سالن فریت دچار مشکل نگردید .

 برخی از کالاهای ممنوع الصدور به شرح ذیل می باشد :

خروج اشیاء عتیقه ، آثار هنری اصیل ، کتابهای خطی و چاپ سنگی ، قطعات خوشنویسی شده، اوراق مینیاتور و مصنوعات طلا و نقره، سنگهای قیمتی، ارز، ریال ایران، تابلوهای نقاشی اصل، قالی و قالیچه دستبافت عتیقه و هر نوع اشیای تاریخی و میراث فرهنگی ممنوع است. خروج اسلحه و مهمات و تجهیزات نظامی از کشور ممنوع است .

خروج هر نوع فیلم ، نوار ، سی دی و تابلوهای نقاشی فقط با مجوز وزارت ارشاد ارسال می گردد .

ارسال برخی از وسایل هم به دلیل اینکه برای ایمنی هواپیما خطر ایجاد می کند ممنوع می باشد ، از قبیل: عطر ، ادکلن ، اسپری ، شامپو ، نرم کننده ها ، مواد آرایشی ، الکل ، شربت ، آبلیمو ، سرکه ، ترشیجات .

 سفری خوش را برای شما آرزومندیم

منبع:

http://ikia.airport.ir/office/pages/Ferrite

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خرید بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما تهران , خرید اینترنتی بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما مشهد ,بلیط چارتر , بلیط هواپیما ,بلیط هواپیما تهران , بلیط ارزان هواپیما , خرید بلیط چارتری ,بلیط هواپیما مشهد , خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما , خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد , خرید بلیط هواپیما لحضه اخری, ارزانترین ساعت پرواز هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان , خرید بلیط هواپیما ایران ایر , خرید بلیط لحظه آخری هواپیما , بلیط چارتری تهران مشهد , خرید بلیط هواپیما خارجی , بلیط هواپیما تهران کیش , لحظه آخری کش , بلیط ارزان مشهد , بلیط هواپیما کیش،ovdn hdkjvkjd fgdx i,h\dlh,ovdn hkghdk fgdx i,h\dlh,ovdn hdkjvkjd fgdx ihd ]hvjvd,ovdn hkghdk fgdx ]hvjvd,ovdn fgdx gpzi hovd، fgdx gpzi hovd jichk lain، fgdx i,h\dlh jivhk#بلیط_هواپیما #خرید_بلیط_هواپیما #بلیط_چارتر #رزرو_بلیط_هواپیما #خرید_بلیط_لحظه_آخری_هواپیما #خرید_اینترنتی_بلیط_چارتری #خرید_بلیت | قیمت_بلیط_هواپیما #رزرو_بلیط_چارتری #خرید_بلیت_هواپیما #خرید_اینترنتی_بلیط_هواپیما#بلیط_لحظه_آخری#پرواز_چارتری#
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    شرکت مسافرتی

    شرکت تفریحی،سیاحتی،زیارتی ما با فعالیت در زمینه فروش بلیط هواپیما،قطارو اتوبوس و همچنین مشاوره رایگان در زمینه گردشگری بر آن بوده تا سفری رویای را برای شما عزیزان فراهم سازد

    یا تماس با

    09154057376

    09375077686

    از اخبار،قیمت های بلیط لحظه اخری ارزان قیمت،ساعت پروازها واطلاعات فرودگاها با خبر باشید

    آدرس کانال تلگرام کلیک کنید

    https://t.me/t24o_com

    ادرس پیج اینستا کلیک کنید

    https://www.instagram.com/t24o.ir

    با ما در تماس باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1979
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 2,539
  • بازدید سال : 17,651
  • بازدید کلی : 322,038
  • لیست تمام فرودگاه های داخلی

    برای شماهده لیست تمام فرودگاه های داخلی ایران و مشاهده مطالب مربوط به هر فرودگاه کلیک کنید

    لیست تمام فرودگاه های داخلی

    یا با ما در تماس باشید 

    09154057376